søndag 22. juni 2014

DIY Printbare gaveesker

Skal du gi bort en presang i sommer og trenger en liten gaveeske?
 
Det er enkelt å lage sine egne esker,-
alt man i utgangspunktet trenger er et gratis tegneprogram og en printer...

 
Jeg samler på digitale scraps og laster blant annet ned mønster,
til bruk i forskjellige prosjekter.
Mønsterne på disse gaveeskene har jeg funnet på DENNE siden, som er en av mine favorittsider innen digital scrapping.

 
På nettet finner du mange forskjellige maler på papiresker,
det er bare å google seg frem til en mal man liker og deretter etterlikne denne i et tegneprogram.
 
 
 
 

Mine esker kan du laste ned som pdf, klippe ut, brette og lime:
 
https://drive.google.com/file/d/0B7EdY6-ECqOoZlZHVmxDTVE2VEU/edit?usp=sharing


 
 
 Det nærmer seg tid for Stein, Saks, Papirs første link-up!
Link til dine DIY- eller gjenbruksprosjekter, bli trukket ut til å få innlegget ditt postet hos Stein, Saks, Papir og lagt til i DIY-kartoteket!

Følg med!



 


1 kommentar:

Unknown sa...

Så flott og kunne lage de selv:)
Jeg pleier og ha noen slike esker på lager, er så fine!!

Her har vi ungdommer i hus, og når de skal på bursdag er det pengegave som gjelder, men er så kjedelig med konvolutt... :)
Artigere med pakke, hhe:)

Takk for linken ツ